ВЕРСІЯ САЙТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
Головна
Реєстрація
RSS
Контакти
Реєстрація  |  Забули пароль?
Хмельницька райдержадміністрація » Єдиний день інформування » Україна - ЄС: реалії та перспективи

Головна
  • Новини
    Новини РДА
    Президентський вісник
    Новини Уряду
    Новини Хмельницької ОДА
    Вітання
  • Відомості про район
    Карта району
    Історія району
    Паспорт району
    Політичні партії та організації
    Органи місцевого самоврядування
  • Райдержадміністрація
    Керівництво
    Голова адміністрації
    Заступник голови адміністрації
    Керівник апарату адміністрації
    Структура РДА
    Апарат РДА
    Структурні підрозділи РДА
    Основні завдання та НПА
    Напрями діяльності
    Основні функції і завдання
    Повноваження РДА
    Розпорядження голови
    Прийняття та оскарження
    Публічне обговорення
    Державна реєстрація
    Розпорядження - 2020 рік
    Розпорядження - 2019 рік
    Розпорядження - 2018 рік
    Розпорядження - 2017 рік
    Розпорядження - 2016 рік
    Розпорядження - 2015 рік
    Розпорядження - 2014 рік
    Розпорядження - 2013 рік
    Розпорядження - 2012 рік
    Розпорядження - 2011 рік
    Плани роботи та звіти
    Вакансії
    Телефонний довідник
  • Центр надання адмінпослуг
    Нормативно-правова база
    Перелік адміністративних послуг
    Контакти, графік роботи
    Інформаційні і технологічні картки
    Події
    Правила користування
  • Доступ до публічної інформації
    Порядок доступу
    Порядок оскарження
    Порядок склад,подання запитів
    Публічні документи
    Звіти та поширені відповіді
    Найбільш запитувана інформація
    Відкриті дані
  • Звернення громадян
    Графік прийому
    "Гаряча"телефонна лінія"
    Законодавча база
    Порядок звернення
    Зразок звернення
    Лист до адміністрації
    Підсумки роботи
    Електронне звернення
  • Громадянське суспільство
    Громадська рада
    Нормативно-правові засади
    Склад громадської ради
    Події
    Розв.громадянського суспільства
    Консультації з громадськістю
Запобігання проявам корупції
Європейська інтеграція
Євроатлантичне співробітництво
Реформа децентралізації влади
Медична реформа
Учасникам АТО, волонтерам
Енергоефективність
Реєстр містобуд.умов та обмежень
Протидія домашньому насильству
  • Соціально-економічний розвиток
    Промисловість
    Будівельна діяльність
    Транспорт
    Зовнішня торгівля
    Соціальний захист
    Фінанси
    Доходи населення
    Ринок праці
    Показники виплати пенсій
    Розрахунки за енергоносії
    Статистика району
Доступ об’єктів для ос. з інвал.
Регуляторна політика
Інвестиційна політика
Розвиток підприємництва
Державні закупівлі
  • Інформують управління та відділи
    Від.ведення держ.реєстру виборців
    Сектор освіти,культ.,молоді,спорту
    Відділ містобуд,арх,ЖКГ та буд-ва,інфр,енерг,довк
    Управління соц.захисту населення
    Служба у справах дітей
    Управління юстиції
    Хмельн.районний центр зайнятості
    Центр соцслужб сімї дітей молоді
    Хмельн.центр.районна лікарня
    Хмельн. об'єднане управління ПФУ
    Архівний відділ
    Управління держгеокадастру
    Хмельницька ДПІ
    Відділ фінансів
    Сектор з пит.обор роб, цивіл захист та взаєм з правоохор орг
    Хмельн.відділення ФССУ в Хм.обл.
    Центр пробації
    Районне відділення поліції
Діяльність сільських, селищної рад
Оголошення
Календар новин
«    Січень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів сайту
Січень 2021 (30)
Грудень 2020 (95)
Листопад 2020 (133)
Жовтень 2020 (140)
Вересень 2020 (183)
Серпень 2020 (154)
Липень 2020 (227)
Червень 2020 (224)
Травень 2020 (262)
Квітень 2020 (311)
Березень 2020 (232)
Лютий 2020 (162)
Січень 2020 (158)
Грудень 2019 (167)
Листопад 2019 (178)
Жовтень 2019 (200)
Вересень 2019 (155)
Серпень 2019 (155)
Липень 2019 (152)
Червень 2019 (166)
Травень 2019 (204)
Квітень 2019 (168)
Березень 2019 (120)
Лютий 2019 (142)
Січень 2019 (116)
Грудень 2018 (109)
Листопад 2018 (115)
Жовтень 2018 (100)
Вересень 2018 (112)
Серпень 2018 (99)
Липень 2018 (94)
Червень 2018 (96)
Травень 2018 (125)
Квітень 2018 (112)
Березень 2018 (127)
Лютий 2018 (137)
Січень 2018 (109)
Грудень 2017 (89)
Листопад 2017 (104)
Жовтень 2017 (100)
Вересень 2017 (97)
Серпень 2017 (95)
Липень 2017 (87)
Червень 2017 (90)
Травень 2017 (124)
Квітень 2017 (101)
Березень 2017 (107)
Лютий 2017 (85)
Січень 2017 (92)
Грудень 2016 (104)
Листопад 2016 (97)
Жовтень 2016 (75)
Вересень 2016 (89)
Серпень 2016 (73)
Липень 2016 (84)
Червень 2016 (74)
Травень 2016 (38)
Квітень 2016 (35)
Березень 2016 (47)
Лютий 2016 (60)
Січень 2016 (47)
Грудень 2015 (42)
Листопад 2015 (39)
Жовтень 2015 (55)
Вересень 2015 (33)
Серпень 2015 (23)
Липень 2015 (50)
Червень 2015 (23)
Травень 2015 (30)
Квітень 2015 (32)
Березень 2015 (25)
Лютий 2015 (32)
Січень 2015 (14)
Грудень 2014 (17)
Листопад 2014 (18)
Жовтень 2014 (18)
Вересень 2014 (18)
Серпень 2014 (4)
Липень 2014 (11)
Червень 2014 (9)
Травень 2014 (7)
Квітень 2014 (10)
Березень 2014 (11)
Лютий 2014 (6)
Січень 2014 (11)
Грудень 2013 (5)
Листопад 2013 (10)
Жовтень 2013 (6)
Вересень 2013 (4)
Серпень 2013 (10)
Липень 2013 (1)

Показати / приховати архів
Рекомендуємо прочитати
Конституція України

Герої не вмирають

Памяті жертв голодоморів

100 років Українска революція

Децентралізація влади

Реформи в Україні

Конституційна комісія

Державна підтримка енергозбереження

Хмельницька ЦРБ

Хмельницька ЦРБ

Календар свят і подій
Календар свят і подій.
Голова адміністрації
Вітання голови адміністрації Вітання голови адміністрації
Наша адреса
Хмельницька РДА
29018, м.Хмельницький,
вул.Кам’янецька, б.122/2
тел.: (0382) 67-09-22
факс: (0382) 67-09-32
e-mail: adm@km-rda.gov.ua
сайт: km-rda.gov.ua
соц. мережа:
Розпорядок роботи:
понеділок-четвер: 8:00-17:00
п’ятниця: з 8:00 до 15:45
перерва: з 12:00 до 12:45
вихідні: субота, неділя
Нас знайти

Переглянути Хмельницька райдержадміністрація на карті більшого розміру
Погода у Хмельницькому
ПогодаПрогноз погоди
Погода у Хмельницькому

вологість:

тиск:

вітер:

Погода у Києві Погода у Львові 
Яка інформація цікавить вас найбільше : [?]
Рекомендовані ресурси



















Україна - ЄС: реалії та перспективи
23-05-2016, 14:26 | Додав: Informacia | Категорія: Єдиний день інформування

Відносини між Україною та Європейським Союзом були започатковані в грудні 1991 року, коли Міністр закордонних справ Нідерландів, як представник головуючої в ЄС країни, у своєму листі від імені Євросоюзу офіційно визнав незалежність України.
Політика України щодо розбудови відносин з Європейським Союзом впроваджується на основі Закону України від 1 липня 2010 року «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики». Відповідно до статті 11 Закону однією з основоположних засад зовнішньої політики України є «забезпечення інтеграції України в європейський політичний, економічний, правовий простір з метою набуття членства в ЄС».
Разом з цим, намір України розбудовувати відносини з ЄС на принципах інтеграції був проголошений набагато раніше. Так, у Постанові Верховної Ради України від 2 липня 1993 року «Про основні напрями зовнішньої політики України». Україна вперше заявила про власні євроінтеграційні прагнення. У документі закріплювалося, що «перспективною метою української зовнішньої політики є членство України в Європейських Співтовариствах за умови, що це не шкодитиме її національним інтересам. З метою підтримання стабільних відносин з Європейськими Співтовариствами Україна підпише Угоду про партнерство і співробітництво, реалізація якої стане першим етапом просування до асоційованого, а згодом - до повного її членства у цій організації».
У подальшому стратегічний курс України на європейську інтеграцію був підтверджений та розвинутий у Стратегії інтеграції України до ЄС, схваленій Указом Президента України 11 червня 1998 року, та Програмі інтеграції України до ЄС, схваленій Указом Президента України 14 вересня 2000 року. Зокрема, у Стратегії набуття повноправного членства в ЄС проголошено довготерміновою стратегічною метою європейської інтеграції України.
Підтримка курсу на інтеграцію до ЄС традиційно надається й на рівні Верховної Ради України, зокрема відповідні положення містяться в Постанові Верховної Ради України з приводу рекомендацій парламентських слухань про співробітництво України та ЄС, ухваленій 28 листопада 2002 року, Заяві Верховної Ради України від 22 лютого 2007 року з приводу підготовки до початку переговорів щодо нової угоди між Україною та ЄС, Постанові Верховної Ради України з приводу рекомендацій парламентських слухань про стан та перспективи розвитку економічних відносин України з ЄС та Митним союзом, ухваленій 19 травня 2011 року, а також в Постанові Верховної Ради України від 20 березня 2012 року.
Договірно-правова співробітництва Україна - ЄС
Чинною правовою основою відносин між Україною та ЄС є Угода про партнерство та співробітництво (УПС) від 14 червня 1994 р. (набула чинності 1 березня 1998 р.), яка започаткувала співробітництво з широкого кола політичних, торговельно-економічних та гуманітарних питань. Укладення УПС дозволило встановити регулярний двосторонній діалогу між Україною та ЄС на політичному та секторальних рівнях, впровадити впорядкований режим торгівлі між обома сторонами на основі принципів ГАТТ/СОТ, визначити пріоритети адаптації законодавства України до стандартів та норм Європейського Співтовариства (acquis communautaire) у пріоритетних секторах української економіки.
У рамках УПС визначено 7 пріоритетів співпраці між Україною та ЄС: енергетика, торгівля та інвестиції, юстиція та внутрішні справи, наближення законодавства України до законодавства Євросоюзу, охорона навколишнього середовища, транспортна сфера, транскордонне співробітництво, співпраця у сфері науки, технологій та космосу.
На основі УПС розвивається політичний діалог Україна - ЄС у формах щорічних зустрічей на найвищому рівні: Саміт Україна - ЄС (за участю Президента України, Президента Європейської Ради та Президента Європейської Комісії); засідань Ради з питань співробітництва (за участю Прем’єр-міністра України, Високого Представника ЄС із закордонних справ та безпекової політики, міністра закордонних справ головуючої в ЄС країни); Комітету та галузевих підкомітетів з питань співробітництва Україна - ЄС; Комітету парламентського співробітництва; зустрічей політичного діалогу на рівні міністрів закордонних справ; засідань в рамках секторальних діалогів; регулярних консультацій на рівні робочих груп. Щороку здійснюється обмін візитами на високому та найвищому рівнях.
З метою надання двостороннім відносинам нового імпульсу і для врахування нових умов співробітництва, зокрема в контексті розширення ЄС 2004 року, сторони розробили та 21 лютого 2005 року під час засідання Ради з питань співробітництва схвалили План дій Україна - ЄС – двосторонній політичний документ, який дав змогу суттєво розширити двостороннє співробітництво України до ЄС без внесення змін до чинної договірно-правової бази. За своїм змістом План дій містив перелік конкретизованих зобов'язань України у сфері зміцнення демократичних інституцій, боротьби з корупцією, структурних економічних реформ та заходів по розвитку співпраці з ЄС в секторальних сферах. Серед ключових здобутків у розвитку відносин протягом терміну Плану дій: надання Україні статусу країни з ринковою економікою в рамках антидемпінгового законодавства ЄС, надання Україні права приєднуватися до зовнішньополітичних заяв і позицій ЄС, укладення Угоди про спрощення оформлення віз та Угоди про реадмісію осіб, поширення на Україну фінансування Європейського інвестиційного банку (Рамкова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком), поглиблення секторальної співпраці, започаткування переговорів щодо укладення нового базового договору на заміну УПС.
З огляду на завершення у березні 2008 року 10-річного терміну дії УПС, 5 березня 2007 року Україна та ЄС розпочали переговорний процес щодо укладення нової угоди між Україною та ЄС. На період до укладення нової угоди чинність УПС щороку автоматично продовжується за взаємною згодою сторін. Після завершення вступу України до Світової організації торгівлі 18 лютого 2008 року були започатковані переговори в частині створення поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі між Україною та ЄС, що відкриває шлях до лібералізації руху товарів, капіталів та послуг та широку гармонізацію нетарифних інструментів економічного регулювання. 9 вересня 2008 року на Паризькому саміті Україна та ЄС досягли політичної домовленості про укладення майбутньої угоди в форматі Угоди про асоціацію, яка будуватиметься на принципах політичної асоціації та економічної інтеграції. У ході 15-го Саміту Україна-ЄС в Києві 19 грудня 2011 сторони оголосили про завершення перегорів по майбутній Угоді про асоціацію, а 30 березня 2012 текст майбутньої Угоди було парафовано главами переговірних команд України та ЄС.
Для вступу до Євросоюзу країна-кандидат повинна відповідати Копенгагенським критеріям. Копенгагенські критерії — критерії вступу країн в Європейський союз, які були прийняті в червні 1993 року на засіданні Європейської Ради в Копенгагені і підтверджені в грудні 1995 року на засіданні Європейської Ради в Мадриді. Критерії вимагають, щоб в державі дотримувалися демократичні принципи, принципи свободи і пошани прав людини, а також принцип правової держави (ст. 6, ст. 49 Договору про Європейський союз). Також в країні має бути конкурентоздатна ринкова економіка і повинні визнаватися загальні правила і стандарти ЄС, включаючи прихильність цілям політичного, економічного і валютного союзу.
Україна 21 березня 2014 року підписала політичну частину асоціації з метою подальшого вступу в ЄС.
Європейська інтеграція – ключовий пріоритет зовнішньої політики України, який передбачає проведення системних реформ в усіх сферах життя відповідно до норм та стандартів ЄС. Кінцевою метою європейської інтеграції є набуття Україною членства в Європейському Союзі. Основним завданням на сьогодні є завершення переговорів щодо укладення Угоди про асоціацію, невід’ємною складовою якої є зона вільної торгівлі. Окремим важливим напрямком співпраці нашої держави з ЄС є безвізовий діалог, метою якого на нинішньому етапі є виконання завдань першого етапу Плану дій з лібералізації візового режиму, реалізація якого дозволить Україні в майбутньому досягти безвізового режиму поїздок громадян до країн-членів ЄС, в т.ч. „Шенгенської зони".
Угода про Асоціацію між Україною та ЄС була повністю підписана 27 червня 2014 року.
16 вересня 2014 року Угода про асоціацію була одночасно ратифікована Верховною Радою та Європейським парламентом.
З 1 листопада 2014 року набуло чинності часткове застосування деяких частин Угоди про асоціацію.
Стаття 4 Угоди про асоціацію, у котрій йдеться про встановлення Поглибленої та Всеосяжної Зони Вільної Торгівлі (ПВЗВТ), частково вступила в силу 1 січня 2016 року.
З цією угодою є сподівання в найближчому майбутньому отримати безвізовий режим. Угода про Асоціацію передбачає та зобов'язує обидві сторони сприяти впровадженню європейських правил та стандартів життя в Україні, причому для деяких положень існують конкретні часові рамки.
Для досягнення можливості інтегруватися до внутрішнього ринку ЄС Україна має привести свою систему технічного регулювання у відповідність до європейських вимог, оскільки головними перешкодами торгівлі з ЄС є не імпортні тарифи, а технічні бар'єри у торгівлі — вимоги до безпечності та якості продукції, її характеристик, процедури оцінки відповідності.
У довгостроковій перспективі угода має підвищити конкурентоспроможність товарів, що виробляються в Україні, а відтак, підвищити обсяг експорту на всесвітніх ринках. Окрім того, зі зростанням якості українських товарів зміцняться позиції національних виробників на внутрішньому ринку. Водночас українські споживачі матимуть доступ до якісніших і дешевших товарів і послуг.
Створення зони вільної торгівлі не має викликати побоювань з приводу неконтрольованого потоку імпорту з ЄС через те, що:
• угода є взаємною, тому інтеграція до ЄС відкриє українським товарам доступ до ринку, який складається з 500 млн споживачів;
• товари з ЄС уже широко присутні на українському ринку через невелику кількість бар'єрів. Середній рівень українських тарифів до імпорту з ЄС є досить низьким. А тому наслідки лібералізації торгівлі будуть скромнішими; :- Україна не є ключовим ринком для товарів з ЄС;
• ЄС прагне відкрити свій ринок одразу з можливістю перехідного періоду для України. Власне вітчизняний ринок не може бути повністю відкритим одразу після підписання угоди, адже українські виробники не готові до серйозної зовнішньої конкуренції. ЄС пропонує встановити десятилітній перехідний період адаптації своїх дій. Окрім цього, гармонізація законодавства, адаптування стандартів та норм і побудова необхідних інституцій вимагають зовнішньої підтримки. Зважаючи на це, ЄС пообіцяв збільшити технічну та фінансову допомогу Україні.
Наслідком успішного виконання Угоди можливе і приєднання України до Європейського Союзу, хоча в самій угоді це не прописано, але визначається статус країни як повноправної європейської держави.
Угода має невизначений термін дії, в разі потреби її можуть переглядати та змінювати, в крайньому випадку вона може бути розірвана, якщо себе не виправдає.
США та країни Європейського Союзу, а також деякі експерти, вважають дану угоду історичним шансом для України стати на шлях демократії та європейських цінностей.

За інформацією Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації

Переглядів: 1644  |  Коментарів: (0)  | 



Читайте також інші новини по темі:
  • Україна - ЄС: реалії та перспективи співпраці
Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт под своїм іменем.
Головна
RSS
Контакти
Реєстрація
Статистика
Додати новину
Статичні сторінки
Пошук
http://km-rda.gov.ua
©2013-2020 Хмельницька районна державна адміністрація | Всі права захищені |