Інформація
про роботу в апараті, структурних підрозділах адміністрації, сільських, селищній радах по виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у 2014 році
Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні реалізації та гарантуванні закріплених Конституцією України прав на звернення, необхідність об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян, відповідно до вимог законодавства України, зокрема Закону України "Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” (надалі Указу), Хмельницькою райдержадміністрацією проведено значну роботу з поліпшення стану розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян, вирішення порушених в них питань.
В апараті, управліннях та відділах райдержадміністрації, сільських, селищній радах забезпечується належний облік за проходженням заяв та звернень громадян, організовано їх особистий прийом, ведеться робота по вирішенню піднятих ними питань, аналізу та усуненню причин, що породжують скарги.
Перевірка викладених у зверненнях фактів в більшості випадків здійснюється з участю заявників.
Керівництвом райдержадміністрації, начальниками управлінь, відділів адміністрації, сільськими та селищним головами взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України (п.1 Указу).
В районі використовуються різні форми і методи роботи по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008:
- проводиться особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації, начальниками управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими, селищним головами;
- прийоми громадян за місцем проживання;
- діють прямі телефонні лінії;
- функціонує телефон довіри;
- працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян;
- надається безкоштовна консультативно-правова допомога;
- висвітлюються підняті у зверненнях громадян питання та сторінках районної газети «Прибузька Зоря» та на веб - сайті району.
Згідно графіків, затверджених головою райдержадміністрації проводиться особистий прийом громадян. Протягом 2014 року керівництвом райдержадміністрації під час особистого прийому громадян прийнято 275 громадян, розглянуто 748 питань.
Групами спеціалістів райдержадміністрації, очолюваними керівництвом адміністрації, проводяться прийоми громадян за місцем проживання. Протягом 2014 року прийоми здійснено у 38 населених пунктах району (згідно графіків затверджених розпорядженнями голови адміністрації від 23.12.2013 №645/2013-р, від 23.06.2014 №335/2014-р, від 29.09.2014 № 549/2014-р) (пп.1 п.6 Указу).
Жителі регіону мають можливість спілкуватись із керівництвом адміністрації у телефонному режимі (згідно графіків проведення прямих телефонних ліній затверджених розпорядженнями голови адміністрації від 23.12.2013 №645/2013-р, від 23.06.2014 №335/2014-р, від 29.09.2014 № 549/2014-р). Протягом 2014 року головою райдержадміністрації проведено 6 прямих телефонних ліній, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації - 32 (пп.8 п.1 Указу).
Згідно наказу по апарату адміністрації від 30 грудня 2008 року № 21-НО в Хмельницькій райдержадміністрації функціонує телефони "довіри” (тел. 67-09-22), яким протягом 2014 року скористалось 12 чол. (10 чол. -2013р.).
На виконання п.3 Указу з метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, згідно розпорядження голови адміністрації від 28.09.2012 року № 1722/2012-р, при райдержадміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою протягом 2014 року проведено 12 засідань. (п.3 Указу)
З метою забезпечення реалізації статей 57, 59 Конституції України в Хмельницькому районі щоденно працює громадська приймальня. Протягом 2014 року спеціалістами райдержадміністрації надано безкоштовну консультативно-правову допомогу 274 жителям району (296 -2013р.).
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. З коштів районного бюджету 4 особи отримало допомогу на суму 14500 грн., з коштів державного бюджету - 22 особи – 10439 грн.
Управлінням соціального захисту населення Хмельницької райдержадміністрації 49 громадян забезпечено санаторно-курортними путівками, 3 інвалідів війни, 1 інваліда дитинства І групи - автомобілями; та видано 332 направлення для забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами, 74 інвалідам здійснено компенсаційні виплати на суму 9630 грн. (28 чол. – 2957,67 грн. – на бензин, 39 – 5053,47 грн. – на транспортне обслуговування).
Питання роботи апарату, управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських, селищної рад по забезпеченню належного виконання Указу розглядалось на:
- семінарах - нарадах сільських, селищного голів та секретарів виконкомів сільських, селищної рад;
- засіданнях колегії райдержадміністрації у лютому та липні 2014 року, за результатами розгляду яких головою адміністрації підписані розпорядження № 110/2014-р від 28.02.2014 та № 426/2014-р від 30.07.2014.
Спеціалістом I категорії загального відділу апарату адміністрації щомісячно та щоквартально проводиться аналіз розгляду звернень громадян з наступним інформуванням голови адміністрації, керівника апарату адміністрації.
Згідно розпорядження від 30.01.2014 р. № 69/2014-р проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян у 38 виконкомах сільських, 1 селищної рад, в структурних підрозділах адміністрації (пп.1 п. 5 Указу).
На офіційному
веб-сайті створено сторінку присвячену роботі із зверненнями громадян, на якій
розміщуються щоквартальні узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян,
графіки особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації, матеріали про
стан роботи із зверненнями громадян.
Особливе значення у висвітленні питань за розглядом звернень громадян відводиться районній газеті " Прибузька зоря ”, на сторінках якої постійно діють рубрики "На теми дня”, " Актуальні питання ”, " Запитуй – відповідаємо ” та інші (пп.2 п. 5 Указу).