П’ять простих дій, щоб заспокоїти дитину під час панічної атаки

Панічна атака – це раптове відчуття сильного страху без реальної небезпеки
чи видимої причини. Напади можуть відбуватися після пережитого складного чи стресового досвіду або бути наслідками перенесених хвороб.
Прояви панічної атаки:
➥ прискорене серцебиття
➥ задуха, прискорене або ускладнене дихання
➥ оніміння або тремтіння рук і ніг
➥ нудота та дискомфорт у шлунку
➥ запаморочення
➥ світло здається яскравішим та інтенсивнішим
➥ сльози, незмога перестати плакати
➥ відчуття, ніби дитина «застигла» та не може рухатися.
Самі по собі панічні атаки не загрожують життю, а тривалість нападу зазвичай не перевищує 30 хвилин. З ними можна впоратися самостійно, застосовуючи потрібні прийоми й техніки. Але зняти інтенсивність симптому не означає назавжди його позбутися, тому – якщо напади повторюються – важливо звернутися по допомогу до фахівця.
Зберігайте техніки та вправи для дітей у разі панічних атак.
На зображенні може бути: 1 особа, дитина та текст
На зображенні може бути: 1 особа та текст «5 простих дий, щоб заспокойти дитину пд час панчно" атаки MIHICTEpCTBO охорони здоров'я украйни спробуйте заспокойти дитину скажить, що цей стан дуже неприемний, але BIH не несе загрози життю, ви разом впораетесь. розитрить точку мi̇ж пдмзинним пальцем мзинцем.»
На зображенні може бути: 1 особа, заняття йогою та текст «5 простих дий, щоб заспокойти дитину пд час панчной атаки MIHICTEPCTBO охорони здоров'я украйни виконайте разом дихальну вправу "дихання животом"> допомагае швидше наситити кров киснем та заспокойтись: крок покладать руку на живт. крок 2. зробть кi̇лька усвдомлених вдихив та видихв. наприклад, секунд вдих, секунд видих, вдих через HİC видих через рот. крок 3. пояснить дитини, що коли вона вдихае, TO м'яко надувае свий животик, як повитряну кульку, a коли видихае, повитря ниби повльно виходить 3 кульки.»
На зображенні може бути: 1 особа та текст «5 простих дий, щоб заспокойти дитину пд час паничной атаки MIHICTEpCTBO охорони здоров'я украйни попрость дитину подивитися якомога дал праворуч, не повертаючи голови, затримати погляд на 15- 20 секунд перевести його прямо, пΟΤΙΜ подивитися лворуч якомога дал й знову прямо. 5 нехай дитина знайде кi̇лька предмете певного кольору та назве ix, порахуе кроки до якогось предмета, порахуе вi̇д 10 до тощо.»