Мінсоцполітики продовжує цифровізовувати соціальну сферу та послуги задля зручності громадян та ефективності роботи працівників органів соцзахисту, а також з метою усунення корупційних ризиків. Зокрема, впроваджує Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг (Реєстр), який є підсистемою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).
«Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг впроваджується планово та поетапно. Наразі вже доступний функціонал Реєстру в частині надавачів соцпослуг. Це збільшує прозорість ринку та спрощує для працівників органів соцзахисту реєстрацію відповідних суб’єктів завдяки новій підсистемі ЄІССС.
Також держава та органи соціального захисту населення відтепер мають зручний доступ до інформації про всіх надавачів соціальних послуг», – прокоментувала Міністерка соціальної політики України Оксана Жолнович.
Міністерка підкреслила, що структурним підрозділам з питань соціального захисту населення (далі – реєстратори) та надавачам соціальних послуг більше не потрібно подавати таку інформацію до Мінсоцполітики. Відтепер реєстратори з використанням програмних засобів ЄІССС самостійно здійснюють внесення інформації про надавачів соціальних послуг до розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру.
Нагадаємо, Порядок та механізм ведення Реєстру визначено у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 .
Додаткову інформацію про користувачів Реєстру та які документи потрібно надати надавачам соціальних послуг для реєстрації можна знайти за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html .