Шановні споживачі! З 1 березня Держпродспоживслужба відновила
планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням
суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сфері оптової та
роздрібної торгівлі лікарськими засобами і медичними виробами, вимог щодо
формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
Відповідно до чинного законодавства, однією із підстав проведення
позапланового заходу контролю є обґрунтоване звернення фізичної особи.
Отже, шановні споживачі, у разі виявлення випадків продажу лікарських
засобів за завищеними цінами, звертайтесь до Головного управління
Держпродспоживслужби в Хмельницькій області.
Звернення необхідно направити одним із таких способів:
➢ заповнити форму на офіційному сайті Головного управління
Держпродспоживслужби в Хмельницькій області у вкладці «Звернення
громадян»;
➢ листом на електронну пошту info@consumerhm.gov.ua;
➢ в паперовому вигляді на поштову адресу: вул. Шевченка, 53,
м. Хмельницький, 29001.
При цьому у зверненні обов’язково необхідно зазначити наступну
інформацію:
– назву суб’єкта господарювання, його організаційно-правову форму
(ФОП, ТОВ, ПП тощо), його місцезнаходження;
– вказати назву аптеки та її адресу;
– зазначити лікарські засоби, на які завищено ціни;
– копії відповідних документів (чеки, квитанції, фотографії цінників
тощо).
Також, у зверненні, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України
«Про звернення громадян», має бути зазначено:
• прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи;
• місце проживання фізичної особи;
• письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням
дати;
• в електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу,
на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним.
Дотримання зазначених вимог забезпечить отримання погодження
Держпродспоживслужби України на проведення позапланової перевірки та
дозволить захистити порушені права споживача.