Курс стане частиною пріоритетного проєкту «Психосоціальна підтримка та психологічна допомога на всіх рівнях освіти» Міносвіти, що реалізується в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я
Ти як? за ініціативою
Олена Зеленська.
Головна мета програми – навчити освітян та практичних психологів закладів освіти навичкам та знаннями, що дозволять їм піклуватися як про своє психічне здоров’я, розвиваючи власну стресостійкість, так і застосовувати техніки оволодіння стресом, зняття емоційної напруги та плекання психологічної стійкості у роботі з учнями.
До переліку компетентностей, що вдосконалюватимуться зокрема входять:
- практичні навички щодо ідентифікації та активізації життєвих цінностей;
- здатність організовувати та надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову);
- ефективно вирішувати поширені труднощі в колективах, пов’язані з сучасними викликами у сфері психічного здоров’я, поведінковими особливостями учнів;
- визначати та керувати емоційним кліматом в колективах, наповнювати діяльність ресурсними й психологічно корисними активностями.
Ініціатори впровадження курсу впевнені, що програма дозволить значно покращити соціальні стосунки та якість комунікації в освітньому середовищі.
– Якщо від когось і залежить наше майбутнє, то це від освітян. Вони відіграють ключову роль у формуванні наступних поколінь. Тому коли ми кажемо, що вчителі важливі, ми маємо доводити це корисними справами. Саме такою є нова програма підвищення кваліфікації педагогів. Вона дасть можливість педагогічним працівникам підвищити стійкість та зберегти власне ментальне здоров’я під час освітнього процесу. Це безумовно позитивно відобразиться і на педагогах, і на учнях. А головне, на всій системі освіти, – наголосила керівниця Оксана Збітнєва.
Програма дозволяє навчатися очно, дистанційно або за змішаною формою. Заняття згруповані у три модулі: “Модель резильєнтності для педагогічних працівників”, “Модель резильєнтності у роботі з класами/групами”, “Психологічне консультування техніками когнітивно-поведінкової терапії на основі моделі резильєнтності”.