Послуги центру зайнятості у цифровому форматі: функції та можливості електронного кабінету

Подати вакансію для розміщення на сайті служби зайнятості або оформити довідку в електронному вигляді можна не виходячи з дому. Для цього зареєструйтесь в електронному кабінеті та користуйтесь послугами Державної служби зайнятості.

Завдяки електронному кабінету шукача роботи ви зможете:

➡ самостійно створити резюме;

➡ зареєструватись в електронній черзі для відвідування центру зайнятості;

➡ подати онлайн-заяву про надання статусу зареєстрованого безробітного;

➡ отримати інформацію щодо ваших нарахувань та виплат, а за необхідності оформити відповідну довідку в електронному вигляді;

➡ дізнатися про вакансії, на які були видані направлення тощо.

Електронний кабінет роботодавця теж має ряд переваг. З його допомогою керівники підприємств мають змогу:

➡ подати онлайн: звітність за формою 3-ПН4-ПН1-ПА; заяву та документи на одержання дозволу на застосування праці іноземців; заяву на отримання компенсацій та допомоги з часткового безробіття;

➡ розмістити вакансію на всіх ресурсах служби зайнятості, зокрема на «Єдиному порталі вакансій», без подання звітності та відразу переглянути актуальні резюме шукачів роботи;

➡ перевірити стан договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру.

Створюйте особистий кабінет прямо зараз! Довідки за телефоном 0(800) 600 518, або звертайтесь до найближчого центру зайнятості.