На черговому засіданні робочої групи були розглянуті питання доцільності та дотримання законодавства під час проведення публічних закупівель територіальними громадами області, зокрема закупівлі:
– послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вуличного освітлення, вартістю 1,9 млн грн замовником яких є Дунаєвецька міська рада;
– робіт з будівництва центру творчості дітей та юнацтва із захисною спорудою цивільного захисту вартістю 54 млн грн – замовник Сатанівська селищна рада;
– солі кам’яної та послуг з ліквідації дрібних деформацій дорожньої мережі міста Хмельницького загальною вартістю майже 7 млн грн – замовник комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради;
Відтак, за підсумками засідання рекомендовано:
– Сатанівській селищній раді взяти під особливий контроль проведення закупівлі робіт з будівництва центру творчості дітей та юнацтва, враховуючи значний обсяг коштів, який виділяється на будівництво цього об’єкту, а також неухильно дотримуватись діючих державних будівельних норм та вимог щодо наявності захисних споруд цивільного захисту;
– Комунальному підприємству по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради усунути дискримінаційні умови у тендерних документаціях під час закупівель послуг з благоустрою.
Крім того на засіданні розглянуто підсумки моніторингу закупівель, який проводився управлінням Західного офісу Держадудитслужби в Хмельницькій області. Так, протягом січня-березня поточного року попереджено порушень під час проведення публічних закупівель в області на загальну суму 111,4 млн гривень.
Зокрема, відмінено 8 оголошених процедур закупівель очікуваною вартістю 107,2 млн грн, які проводились замовниками Кам’янець-Подільскої, Хмельницької, Ізяславської, Старокостянтинівської міських рад та Ярмолинецької селищної ради. А також розірвано 6 чинних договорів на загальну суму 4,2 млн грн, закупівлі по яким проводили замовники Старокостянтинівської, Нетішинської, Шепетівської та Хмельницької міських рад.