Зручні та доступні послуги для ветеранів війни та членів їхніх сімей у ЦНАП

🔹
Департаментом соціальної політики Мінветеранів спільно з Мінцифри ведеться активна робота з ОВА та територіальними громадами щодо запровадження у всіх ЦНАП “єдиного вікна”, де ветерани війни та члени їхніх сімей поряд з ветеранськими послугами можуть швидко та зручно отримати будь-які адміністративні послуги.
🔹ЦНАП – це фронт-офіси, до яких ветерани війни звертаються у першу чергу. Тому адміністратори мають бути професійно підготовленими, щоб доступно та зрозуміло пояснити ветеранам їхні права, з’ясувати потреби та допомогти оформити всі необхідні документи.
🔹Лідером щодо впровадження такого принципу обслуговування є Дніпропетровська область, де у всіх ЦНАП працює комплексний сервіс “Я – Ветеран”.
🔹У ЦНАП Дніпропетровської області працює 242 “єдиних вікна”, де ветерани війни та члени їхніх сімей за один візит можуть отримати максимальну кількість адміністративних послуг.
🔹Започаткування та успішна реалізація проекту “Я – Ветеран” є одним із індикаторів ефективної реалізації ветеранської політики у територіальних громадах області.
🔹Ми й надалі будемо ділитися успішними проєктами щодо реалізації ветеранської політики як на рівні областей так і у громадах.
➡Більш детально – у сюжеті.