Друзі, якщо ви ще думаєте, що заповнення заяви на житлову субсидію потребує внесення великої кількості інформації, то розвіємо ваші сумніви. Взагалі процес призначення і оформлення дуже простий. Ви можете подати спрощене звернення, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації. У такому випадку заяву і декларацію Пенсійний фонд оформить самостійно, на підставі інформації, яка наявна в офіційних реєстрах.
До заяви необхідно внести:
- відомості про членів родини, котрі проживають у приміщенні;
- адресу проживання, за якою мають нараховувати субсидію;
- тип субсидії (житлово-комунальні послуги чи тверде паливо);
- реквізити рахунку у форматі ІВАN, на який мають зараховуватись субсидії у разі призначення.
Під час заповнення заяви ви можете обрати зручний спосіб зв’язку з вами: телефон, електронна пошта; повідомлення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та /або мобільний додаток Пенсійного фонду України. Саме цим способом вам повідомлять про прийняте рішення про призначення субсидії.
Нагадуємо, що заяву і декларацію для призначення житлової субсидії ви подаєте, якщо обрали варіант – подати повний пакет документів. Цим варіантом варто скористатись, якщо у вас є якісь особливі обставини, що мають враховуватися при наданні субсидії у порядку виключення.
Наприклад: коли кількість фактично проживаючих в домогосподарстві осіб менше за кількість зареєстрованих (дружина з дітьми за кордоном) або ви здійснили купівлю дороговартісного майна в минулому році за кошти благодійних організацій (квартира для ВПО)
Куди можна звернутись за спрощеним механізмом чи з повним пакетом документів, офлайн чи онлайн, – розповідаємо тут
https://bit.ly/3V7E9IB