Раніше інформування відбувалося через смс. Вразливістю рідних полонених та зниклих безвісти користувалися шахраї — пропонували за гроші «пришвидшити» обмін або надсилали фейкову інформацію, імітуючи дані від Координаційного штабу.
Інформування сімей полонених через Дію допоможе:
- офіційно і вчасно отримувати перевірені дані від Координаційного штабу;
- захистити від маніпуляцій, шантажу та дезінформації росіянами;
- убезпечити від викрадення особистих даних і рахунків.
Push-сповіщення підтягуються з кабінету Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими й відображаються в застосунку Дія.
Щоб підключити такі сповіщення, треба:
- подати заяву через Особистий кабінет Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими;
- бути авторизованим у застосунку Дія;
- мати податковий номер.
Як загалом це працює?
Коли людина зникає, рідні залишають заяву в особистому кабінеті на сайті Координаційного штабу. У Дію надходять сповіщення про те, що:
- заяву підтвердили;
- до справи додали інформацію;
- людину звільнили з полону.
Якщо вдалося підтвердити, що зниклий безвісти в полоні, — Дія теж сповістить про це. А коли рідні отримують сповіщення в Дію, що людину звільнили з полону, — її дійсно звільнили.
Робимо все, щоб сім’ї полонених були захищені від зловмисників. Чекаємо на повернення полонених і робимо очікування рідних більш безпечним.
Сервіс реалізовано Мінцифрою спільно з Координаційним штабом з питань поводження з військовополоненими за підтримки «Проєкту підтримки Дія», який впроваджується Програмою розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансування Швеції.