Сьогодні, Віктор Паламарчук, перший заступник голови Хмельницької РДА, провів (онлайн) робочу нараду з посадовими особами, які відповідають за здійснення процедур закупівель на місцях, для надання рекомендацій щодо встановлення обґрунтованих та адекватних кваліфікаційних вимог до учасників процедур закупівлі.
У нараді взяли участь Вадим Ващук, начальник управління соціально-економічного розвитку території, архітектури, забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування та державної реєстрації та Тетяна Заєць, начальник відділу фінансів Хмельницької РДА.
У ході наради було надано роз’яснення, які стосувалися дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель та порядку проведення процедури закупівель.
Підсумовуючи, Віктор Паламарчук зазначив: “Завдяки відповідального ставлення до закупівель, на місцях спостерігається тенденція економії державних коштів та забезпечуються справедливі умови для усіх учасників публічних закупівель. Саме тому, цю роботу потрібно продовжувати і тримати на постійному контролі усі закупівлі в межах громад і вчасно реагувати, щоб в умовах режиму воєнного стану була максимальна економія бюджетних коштів”.