В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle

В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.
У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія, ініційована міжнародною організацією IREX, вже охопила понад 1,7 млн українців.
Із детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online/.