Результати інституційних аудитів вказують на те, що більшість шкіл у тій чи тій формі практикують внутрішні моніторинги успішності навчання учнів. Це, безумовно, позитивний знак, адже бажання директора оцінити, наскільки школа є ефективною та як це відображається на успіхах учнів, свідчить про розуміння керівником школи зв’язку між його роботою як менеджера та якістю освіти.
Інше завдання директора — ефективно використати результати такого моніторингу, зробити правильні висновки та на їх основі розробити і реалізувати план розвитку тієї чи іншої сфери діяльності закладу, та, як наслідок, покращити результати навчання учнів у майбутньому.
Результати інституційних аудитів вказують на те, що лише у третині шкіл аналізують результати внутрішніх моніторингів та приймають рішення щодо коригування роботи педагогів.
Докладно:https://bit.ly/3Caz0ai
Інформаційний матеріал підготовлено для Державної служби якості освіти в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.