Наталія Алюшина: Запровадження тренду максимальної цифровізації держслужби – це важливий крок до цифрової держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян

Війна стала каталізатором запровадження інновацій на держслужбі. Про це заявила Голова НАДС Наталія Алюшина в прямому ефірі Національного телемарафону єдиних новин #UAразом на 1+1

«Війна стала каталізатором запровадження інновацій на державній службі. Тренд максимальної цифровізації державного сектору впроваджується уже сьогодні. Зокрема, через систему електронного кадрового менеджменту в державних органах (HRMIS). Це основа нової моделі публічної служби. А відтак – крок до цифрової держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян», – зазначила Наталія Алюшина.

За словами Голови НАДС, з перших днів війни держслужбовці чесно і мужньо виконують свій обов’язок перед країною. Часто працюють без вихідних і в нічний час, що підтверджує соціологія НАДС: у вихідні дні залучають до роботи 64,1% держслужбовців, вночі – 10,2%. Тобто, ідеться про роботу фактично 24/7. Також під час ефіру Наталія Алюшина озвучила результати нещодавнього опитування НАДС 45 тисяч респондентів (чверть усіх держслужбовців):

Війна удвічі прискорила впровадження систем електронного документообігу. Рік тому ними користувалися 45,5%. Сьогодні, під час воєнного стану, – 85,6%.

Рік тому до онлайн-нарад було залучено 30,2% державних службовців. Сьогодні – майже утричі більше – 85,2%.

У хмарних сховищах (Google Docs) раніше працювали 39,1%. Під час війни – 61,6%.

«Державна служба є потужним цивільним фронтом України. Разом із військовими ми захищаємо країну і забезпечуємо громадян послугами. Зараз наше завдання – забезпечити бездоганну якість і надійність державного апарату», – зазначила Голова НАДС.